Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej współczesnemu marketingowi i zarządzaniu marketingowemu, która odbędzie się w dniach 13-14 czerwca 2019 roku w Warszawie i Żelazowej Woli.

4th  International Conference on Marketing Management (MM 2019)

 Organizatorem Konferencji jest Katedra Polityki Europejskiej  i Marketingu SGGW w Warszawie.

Pierwszy dzień obrad (13.06.2019) odbędzie się na terenie kampusu SGGW w Warszawie – planowane są obrady w sesji plenarnej (w j. polskim oraz w j. angielskim). Po obradach uczestnicy przejadą autokarem do Żelazowej Woli aby zwiedzić Dom Urodzenia Fryderyka Chopina oraz Park. Po zwiedzaniu przejazd do Pałacu pod Kampinosem (okolice Żelazowej Woli), gdzie odbędzie się kolacja integracyjna oraz nocleg.

Drugiego dnia (14.06.2019) odbędą się obrady w sekcjach tematycznych. Po zakończeniu konferencji, ok. godz. 15, uczestnicy powrócą autokarem na teren kampusu SGGW w Warszawie (lub na Dworzec Centralny PKP)

Zakres konferencji:

  1. Trendy współczesnego marketingu – nowe zjawiska, narzędzia oraz metody badań.
  2. Nowe tendencje w zachowaniach rynkowych współczesnych konsumentów.
  3. Technologie komunikacyjne i informacyjne w marketingu. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu.
  4. Współtworzenie wartości dla nabywców.
  5. Rola marketingu w strategiach rozwojowych firm sektora spożywczego.
  6. Współczesne problemy globalne i ich wpływ na zmiany w marketingu.

Nadesłane artykuły po otrzymaniu dwóch pozytywnych recenzji zostaną opublikowane w jednym z poniższych czasopism

– Zeszytach Naukowych Polityki Europejskie, Finanse i Marketing (w 2018 r. 13 pkt)

– Zeszytach Naukowych Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej (w 2018 r. 13 pkt)

– Acta Scientiarum Polonorum seria Oeconomia (w 2018 r.  15pkt; tylko j. ang.)

– Annals of Marketing Management & Economics (tylko j. ang.)

– ewentualnie w monografii naukowej

Publikacja artykułów w latach: 2019 i 2020.

Szczegółowe informacje dotyczące konferencji, opłat oraz elektroniczną formę formularza zgłoszeniowego znajdą Państwo na stronie internetowej

http://www.mmconference.sggw.pl

PROGRAM MM_2019

dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka, prof. SGGW

Przewodnicząca Rady Programowej MM2019


Międzynarodowa konferencja naukowa:

Europe’s economic development – directions, barriers, consequences

Warszawa, 17 maja 2019

Plik do pobrania: zaproszenie


TRENDS IN REGIONAL DEVELOPMENT IN THE EU COUNTRIES 2016

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do udziału w drugiej Międzynarodowej wideokonferencji w języku angielskim, pt.: TRENDS IN REGIONAL DEVELOPMENT IN THE EU COUNTRIES 2016 w dniu 4 listopada 2016, organizowanej wspólnie przez Wydział Nauk Ekonomicznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie (Polska) z Wydziałem Ekonomii i Rozwoju Społecznego Latvia University of Agriculture w Jełgawie (Łotwa).

Celem konferencji jest wymiana wiedzy i doświadczeń na temat rozwoju regionalnego w krajach Unii Europejskiej, w tym nowych trendów w ekonomii, finansach publicznych i marketingu w warunkach niestabilności gospodarczej.

Nadesłane artykuły po otrzymaniu pozytywnych recenzji zostaną opublikowane w jednym z poniższych czasopism:

  • Kwartalnik Naukowy Acta Scientiarum Polonorum, seria Oeconomia (15 pkt.),
  • Zeszyty Naukowe SGGW Problemy Rolnictwa Światowego (13 pkt.),
  • Electronic Journal of Polish Agricultural Universities (12 pkt.).
  • Zeszyty Naukowe SGGW Polityki Europejskie, Finanse i Marketing (13 pkt.),
  • International Journal Annals of Marketing Management & Economics

Licząc na Państwa udział w naszej konferencji, proszę równocześnie o rozpowszechnienie informacji wśród współpracowników oraz znajomych.

Z wyrazami szacunku,

Dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka, prof. SGGW

Rejestracja on-line

Pliki do pobrania:


International Scientific Conference onThe Society and Economy of EU Rural AreasDate: Warsaw March 18, 2016Venue: Faculty of Economic Sciences, WULS-SGGW

Organised by: Department of European Policy, Public Finance and Marketing, WULS-SGGW

Language: English

SCIENTIFIC COMMITTEE

  • Bogdan Klepacki, prof. dr hab., Vice-Rector for Didactics, WULS-SGGW, Poland
  • Astrida Miceikienė, prof. dr Dean of Faculty of Economics and Management, Aleksandras Stulginskis University, LithuaniaJulius Ramanauskas, prof. dr hab., Chief Editor of “Management – theory and practice”, Klaipėda University, Lithuania
  • Justyna Franc-Dąbrowska, dr hab. prof. WULS-SGGW, Associate Dean, Faculty of Economic Sciences WULS-SGGW, Poland
  • Jarosław Gołębiewski, dr hab. prof. WULS-SGGW, Dean of the Faculty of Economic Sciences, WULS-SGGW, Poland
  • Joanna Szwacka-Mokrzycka, dr hab. prof. WULS-SGGW, Head of the Department of European Policy, Public Finance and Marketing, WULS-SGGW, Poland
  • Jan Žukovskis, assoc. prof., Director of Business and Rural Development Management Institute, Aleksandras Stulginskis University, Lithuania
  • Nina Drejerska, PhD, Associate Dean, Faculty of Economic Sciences WULS-SGGW, Poland
  • Joanna Rakowska, PhD, WULS-SGGW, Poland

 

ORGANISING COMMITTEE

  • Nina Drejerska, WULS-SGGW, Secretary of the Organising Committee
  • Agnieszka Wojewódzka-Wiewiórska, WULS-SGGW
  • Iwona Pomianek, WULS-SGGW
  • Halina Powęska, WULS-SGGW
  • Joanna Rakowska, WULS-SGGW, Head of the Organising Committee

PROGRAMME

9.30 – 10.00 Conference registration

10.00 – 10.15 Official opening, welcome and introduction by Bogdan Klepacki

10.15 – 11.30 Plenary Session I, Chair Bogdan Klepacki, Co-chair Joanna Rakowska

11.30 – 12.15 Coffee break, networking

12.15 – 13.30 Plenary Session II, Chair Jarosław Gołębiewski, Co-chair Nina Drejerska

13.30 The End of the Conference

Lunch

 

Presentations in Plenary Session I

  • Assoc. prof. Jan Žukovskis: Scientific potential of Economic and Management Faculty in Aleksandras Stulginskis University
  • Prof. dr Vilma Atkočiūnienė: Review of Rural Development Projects in Aleksandras Stulginskis University
  • Prof. dr Astrida Miceikienė: Overview of research topics in Economics, Accounting and Finance in Aleksandras Stulginskis University
  • Prof. dr hab. Julius Ramanauskas: Development of cooperatives and producers organizations
  • Assoc. prof. Gediminas Radzevičius: Management of sea buckthorn producer organizations
  • Mgr Aistė Tomkienė: Role of the Chamber of Agriculture for rural development
  • Dr Nina Drejerska: Commuter flows as an indicator of the potential of rural labour markets
  • Dr Joanna Rakowska: Effects of Operational Programmes 2007-2013(2015) on peripheral rural areas in Poland

 

Presentations in Plenary Session II

  • Dr Iwona Pomianek: Spatial comparison of semi-urban and rural communes in Poland regarding socio-economic development level using Hellwig’s index
  • Dr Agnieszka Wojewódzka-Wiewiórska: Barriers to the development of problem rural areas in Poland – the case of Mazovian Voivodship
  • Dr Halina Powęska: Cross-border shopping on Polish Eastern Border
  • Dr Aleksandra Górecka: Technical infrastructure and its influence on rural development
  • Dr Anna Milewska: Shared Services Centres as a way to rationalize expenses of rural communes
  • Dr hab. prof. WULS-SGGW Joanna Szwacka-Mokrzycka: The objectives and publication topics of Annals of Marketing Management & Economics
  • Dr hab. prof. WULS-SGGW Jarosław Gołębiewski: Bioeconomy in Poland: Condition and potential for development of the biomass market
  • Dr hab. prof. WULS-SGGW Justyna Franc-Dąbrowska: The problem of insolvency – the recognition of micro and macroeconomic


logo_zjazd

Zakład Badań Konsumpcji

Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW

oraz

Zakład Marketingu i Analiz Rynkowych

Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW

zapraszają na

XXVI Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji

„Współczesne paradygmaty w marketingu, handlu i konsumpcji”

Warszawa, 18-20 września 2016 roku

Do pobrania:

[więcej – http://zjazd2016.sggw.pl]


W dniach 18-19 czerwca 2015 roku

Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu WNE SGGW

serdecznie zaprasza na konferencję

Szczegółowe informacje: www.mmconference.pl

Ulotka (pobierz)


Międzynarodowa Konferencja Naukowa

Challenges and Opportunities for

Academic Research Networking based on EU Funding

Data: 19 Maja, 2015

Miejsce: Wydział Nauk Ekonomicznych, SGGW w Warszawie

Organizatorzy: Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu WNE SGGW w Warszawie

Język konferencji: angielski

ulotka-coarnef-program


Międzynarodowa Konferencja Naukowa

Academic Education and Research for Entrepreneurship

Data: 18 Maja, 2015

Miejsce: Wydział Nauk Ekonomicznych, SGGW w Warszawie

Organizatorzy: Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu WNE SGGW w Warszawie

Język konferencji: angielski

ulotka-aere-program


WARSAW UNIVERSITY OF LIVE SCIENCES
FACULTY OF ECONOMIC SCIENCESin cooperation withLATVIA UNIVERSITY OF AGRICULTURE
FACULTY OF ECONOMICS AND SOCIAL DEVELOPMENT
and NATIONAL RESEARCH PROGRAMME EKOSOC-LVinvites to the 1st
International Scientific Conference
TRENDS IN REGIONAL DEVELOPMENT IN THE EU COUNTRIES 201524 September 2015 (videoconference)
Warsaw (Poland)/ Jelgava (Latvia)Program TRENDS 2015

Download:


Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.”

Projekt opracowany przez Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich
na lata 2007-2013

Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 -Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi

Program konferencji

„Ekonomiczne i prawne mechanizmy wspierania i ochrony rolnictwa rodzinnego w Polsce i innych państwach Unii Europejskiej”

pod Patronatem honorowym Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Pana Bronisława Komorowskiego

Warszawa, 23-24 października 2014 roku

PATRONI MEDIALNI


W dniu 5 czerwca 2013 roku, Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych
i Marketingu WNE SGGW serdecznie zaprasza na konferencję:

PROGRAM KONFERENCJI

09:00 – 10:00 Rejestracja uczestników i serwis kawowy

10:00 – 10:15 Otwarcie konferencji

10:15 – 12:15 Obrady plenarne cz. 1 (Aula Kryształowa)

12:15 – 12:45 Przerwa kawowa

12:45 – 14:15 Obrady plenarne cz. 2 (Aula Kryształowa)

14:15 – 15:00 Obiad

15:00 – 17:00 Obrady cz. 3 (Aula Kryształowa) – Zachowania konsumentów

15:00 – 17:00 Obrady cz. 4 (budynek 7, sala 116) – Komunikacja marketingowa

15:00 – 17:00 Obrady cz. 5 (budynek 7, sala 101) – Marketing strategiczny

17:10 – 17:30 Podsumowanie i zakończenie Konferencji (Aula Kryształowa)

17:30 Kolacja (Aula Kryształowa)

 

Szczegółowy program do pobrania:
http://www.marketing-conference.com/pl/wp-content/uploads/2013/06/agenda-MM2013-oficjalna.pdf


Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu serdecznie zaprasza na konferencje organizowane w 2013 roku:

 


Konferencja naukowa z cyklu: “Marketing and Finance in Agribusiness”, organizowana przy
współpracy z Wydziałem Ekonomii i Zarządzania Słowackiego Uniwersytetu Rolniczego w Nitrze

New Trends in Finance and Marketing 2013

17-18 kwietnia 2013
Kiry k. Zakopanego

Zakres Konferencji

Sekcja Finansów

  • Stabilność systemu finansowego
  • Finanse samorządowe
  • Ubezpieczenia społeczne
  • Polityka podatkowa w okresie kryzysu

Sekcja Marketingu

  • Marketing w agrobiznesie
  • Marketing terytorialny
  • Marketing usług

Artykuły, po otrzymaniu pozytywnych recenzji, będą opublikowane w jednym z poniższych wydawnictw:

  • monografia zagraniczna – Wydawnictwo Słowackiego Uniwersytetu Rolniczego w Nitrze (5 pkt) – w j. angielskim
  • ogólnopolski kwartalnik naukowy Acta Scientiarum Polonorum, seria Oeconomia (9 pkt) – w j. angielskim
  • Zeszyty Naukowe SGGW Polityki Europejskie, Finanse i Marketing (9 pkt) – w j. polskim lub j. angielskim

O zakwalifikowaniu do poszczególnych Wydawnictw decyduje Komitet Programowy konferencji w porozumieniu z Przewodniczącymi Rad Naukowych ww. wydawnictw (do dn. 30.03.2013).

  • 28.02.2013 – przesłanie formularza zgłoszeniowego (kiry2013.pl@gmail.com)
  • 20.03.2013 – przesłanie artykułu
  • 30.03.2013 – wniesienie opłaty konferencyjnej (po uzyskaniu wstępnej informacji o zakwalifikowaniu do konkretnego wydawnictwa)
  • 17-18.04.2013 – konferencja

Zainteresowanym zapewniamy bezpłatny dojazd do Kir z Warszawy (wyjazd autokarem spod Auli Kryształowej SGGW w dn. 17 kwietnia ok. 6:00, powrót w to samo miejsce 18 kwietnia ok. 22:00); autokar będzie jechał przez Kraków – tu także możemy zabrać pasażerów). Uwaga: liczba miejsc w autokarze ograniczona.

Serdecznie zapraszamy
Komitet Organizacyjny

Do pobrania:


Szanowni Państwo,

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji poświęconej współczesnemu marketingowi i zarządzaniu marketingowemu:

International Conference on Marketing Management (MM 2013)

która odbędzie się 5 czerwca 2013 roku na Wydziale Nauk Ekonomicznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Organizatorem Konferencji jest Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu.

Celem konferencji jest zintegrowanie środowiska, które zajmuje się problematyką marketingową i zainicjowanie dyskusji i badań w tym obszarze. Wymiana poglądów i wspólne prowadzenie badań powinno dotyczyć kierunku rozwoju współczesnego marketingu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na wybór rynków strategicznych, planowanie marketingowe, społeczne aspekty działań marketingowych, komunikację marketingową i kluczowe zagadnienia z zakresu zarządzania marką.

W programie konferencji przewiduje się sesję plenarną, sesje tematyczne oraz sesję posterową.

Preferowane będą wystąpienia i artykuły w języku angielskim.

Nadesłane artykuły po otrzymaniu dwóch pozytywnych recenzji zostaną opublikowane w jednym z poniższych czasopism:
• Zeszyty Naukowe SGGW Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
• ogólnopolski kwartalnik naukowy Acta Scientiarum Polonorum, seria Oeconomia
Zgodnie z punktacją przyznaną przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego 17 września 2012 r. artykuły publikowane w powyższych czasopismach otrzymują po 9 punktów.

Szczegółowe informacje dotyczące konferencji, publikacji, opłat oraz elektroniczną formę formularza zgłoszeniowego znajdą Państwo w załączonym zaproszeniu oraz na stronie internetowej http://www.marketing-conference.com/pl .

Serdecznie zapraszamy
Komitet Organizacyjny MM2013