Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej współczesnemu marketingowi i zarządzaniu marketingowemu, która odbędzie się w dniach 13-14 czerwca 2019 roku w Warszawie i Żelazowej Woli.
4th International Conference on Marketing Management (MM 2019)
Organizatorem Konferencji jest Katedra Polityki Europejskiej i Marketingu SGGW w Warszawie.
Pierwszy dzień obrad (13.06.2019) odbędzie się na terenie kampusu SGGW w Warszawie – planowane są obrady w sesji plenarnej (w j. polskim oraz w j. angielskim). Po obradach uczestnicy przejadą autokarem do Żelazowej Woli aby zwiedzić Dom Urodzenia Fryderyka Chopina oraz Park. Po zwiedzaniu przejazd do Pałacu pod Kampinosem (okolice Żelazowej Woli), gdzie odbędzie się kolacja integracyjna oraz nocleg.
Drugiego dnia (14.06.2019) odbędą się obrady w sekcjach tematycznych. Po zakończeniu konferencji, ok. godz. 15, uczestnicy powrócą autokarem na teren kampusu SGGW w Warszawie (lub na Dworzec Centralny PKP)
Zakres konferencji:
- Trendy współczesnego marketingu – nowe zjawiska, narzędzia oraz metody badań.
- Nowe tendencje w zachowaniach rynkowych współczesnych konsumentów.
- Technologie komunikacyjne i informacyjne w marketingu. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu.
- Współtworzenie wartości dla nabywców.
- Rola marketingu w strategiach rozwojowych firm sektora spożywczego.
- Współczesne problemy globalne i ich wpływ na zmiany w marketingu.
Nadesłane artykuły po otrzymaniu dwóch pozytywnych recenzji zostaną opublikowane w jednym z poniższych czasopism
– Zeszytach Naukowych Polityki Europejskie, Finanse i Marketing (w 2018 r. 13 pkt)
– Zeszytach Naukowych Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej (w 2018 r. 13 pkt)
– Acta Scientiarum Polonorum seria Oeconomia (w 2018 r. 15pkt; tylko j. ang.)
– Annals of Marketing Management & Economics (tylko j. ang.)
– ewentualnie w monografii naukowej
Publikacja artykułów w latach: 2019 i 2020.
Szczegółowe informacje dotyczące konferencji, opłat oraz elektroniczną formę formularza zgłoszeniowego znajdą Państwo na stronie internetowej
http://www.mmconference.sggw.pl
dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka, prof. SGGW
Przewodnicząca Rady Programowej MM2019
Międzynarodowa konferencja naukowa:
Europe’s economic development – directions, barriers, consequences
Warszawa, 17 maja 2019
Plik do pobrania: zaproszenie
TRENDS IN REGIONAL DEVELOPMENT IN THE EU COUNTRIES 2016
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do udziału w drugiej Międzynarodowej wideokonferencji w języku angielskim, pt.: TRENDS IN REGIONAL DEVELOPMENT IN THE EU COUNTRIES 2016 w dniu 4 listopada 2016, organizowanej wspólnie przez Wydział Nauk Ekonomicznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie (Polska) z Wydziałem Ekonomii i Rozwoju Społecznego Latvia University of Agriculture w Jełgawie (Łotwa).
Celem konferencji jest wymiana wiedzy i doświadczeń na temat rozwoju regionalnego w krajach Unii Europejskiej, w tym nowych trendów w ekonomii, finansach publicznych i marketingu w warunkach niestabilności gospodarczej.
Nadesłane artykuły po otrzymaniu pozytywnych recenzji zostaną opublikowane w jednym z poniższych czasopism:
- Kwartalnik Naukowy Acta Scientiarum Polonorum, seria Oeconomia (15 pkt.),
- Zeszyty Naukowe SGGW Problemy Rolnictwa Światowego (13 pkt.),
- Electronic Journal of Polish Agricultural Universities (12 pkt.).
- Zeszyty Naukowe SGGW Polityki Europejskie, Finanse i Marketing (13 pkt.),
- International Journal Annals of Marketing Management & Economics
Licząc na Państwa udział w naszej konferencji, proszę równocześnie o rozpowszechnienie informacji wśród współpracowników oraz znajomych.
Z wyrazami szacunku,
Dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka, prof. SGGW
Pliki do pobrania:
International Scientific Conference onThe Society and Economy of EU Rural AreasDate: Warsaw March 18, 2016Venue: Faculty of Economic Sciences, WULS-SGGW
Organised by: Department of European Policy, Public Finance and Marketing, WULS-SGGW Language: English SCIENTIFIC COMMITTEE |
- Bogdan Klepacki, prof. dr hab., Vice-Rector for Didactics, WULS-SGGW, Poland
- Astrida Miceikienė, prof. dr Dean of Faculty of Economics and Management, Aleksandras Stulginskis University, LithuaniaJulius Ramanauskas, prof. dr hab., Chief Editor of “Management – theory and practice”, Klaipėda University, Lithuania
- Justyna Franc-Dąbrowska, dr hab. prof. WULS-SGGW, Associate Dean, Faculty of Economic Sciences WULS-SGGW, Poland
- Jarosław Gołębiewski, dr hab. prof. WULS-SGGW, Dean of the Faculty of Economic Sciences, WULS-SGGW, Poland
- Joanna Szwacka-Mokrzycka, dr hab. prof. WULS-SGGW, Head of the Department of European Policy, Public Finance and Marketing, WULS-SGGW, Poland
- Jan Žukovskis, assoc. prof., Director of Business and Rural Development Management Institute, Aleksandras Stulginskis University, Lithuania
- Nina Drejerska, PhD, Associate Dean, Faculty of Economic Sciences WULS-SGGW, Poland
- Joanna Rakowska, PhD, WULS-SGGW, Poland
ORGANISING COMMITTEE
- Nina Drejerska, WULS-SGGW, Secretary of the Organising Committee
- Agnieszka Wojewódzka-Wiewiórska, WULS-SGGW
- Iwona Pomianek, WULS-SGGW
- Halina Powęska, WULS-SGGW
- Joanna Rakowska, WULS-SGGW, Head of the Organising Committee
PROGRAMME
9.30 – 10.00 Conference registration
10.00 – 10.15 Official opening, welcome and introduction by Bogdan Klepacki
10.15 – 11.30 Plenary Session I, Chair Bogdan Klepacki, Co-chair Joanna Rakowska
11.30 – 12.15 Coffee break, networking
12.15 – 13.30 Plenary Session II, Chair Jarosław Gołębiewski, Co-chair Nina Drejerska
13.30 The End of the Conference
Lunch
Presentations in Plenary Session I
- Assoc. prof. Jan Žukovskis: Scientific potential of Economic and Management Faculty in Aleksandras Stulginskis University
- Prof. dr Vilma Atkočiūnienė: Review of Rural Development Projects in Aleksandras Stulginskis University
- Prof. dr Astrida Miceikienė: Overview of research topics in Economics, Accounting and Finance in Aleksandras Stulginskis University
- Prof. dr hab. Julius Ramanauskas: Development of cooperatives and producers organizations
- Assoc. prof. Gediminas Radzevičius: Management of sea buckthorn producer organizations
- Mgr Aistė Tomkienė: Role of the Chamber of Agriculture for rural development
- Dr Nina Drejerska: Commuter flows as an indicator of the potential of rural labour markets
- Dr Joanna Rakowska: Effects of Operational Programmes 2007-2013(2015) on peripheral rural areas in Poland
Presentations in Plenary Session II
- Dr Iwona Pomianek: Spatial comparison of semi-urban and rural communes in Poland regarding socio-economic development level using Hellwig’s index
- Dr Agnieszka Wojewódzka-Wiewiórska: Barriers to the development of problem rural areas in Poland – the case of Mazovian Voivodship
- Dr Halina Powęska: Cross-border shopping on Polish Eastern Border
- Dr Aleksandra Górecka: Technical infrastructure and its influence on rural development
- Dr Anna Milewska: Shared Services Centres as a way to rationalize expenses of rural communes
- Dr hab. prof. WULS-SGGW Joanna Szwacka-Mokrzycka: The objectives and publication topics of Annals of Marketing Management & Economics
- Dr hab. prof. WULS-SGGW Jarosław Gołębiewski: Bioeconomy in Poland: Condition and potential for development of the biomass market
- Dr hab. prof. WULS-SGGW Justyna Franc-Dąbrowska: The problem of insolvency – the recognition of micro and macroeconomic
- MM2015 – International Conference on Marketing Management
18-19.06.2015
Warsaw - International Scientific Conference: TRENDS IN REGIONAL DEVELOPMENT IN THE EU COUNTRIES 2015
24.09.2015 (videoconference)
Warsaw (Poland)/ Jelgava (Latvia) - XXVI Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji: „Współczesne paradygmaty w marketingu, handlu i konsumpcji”, 18-20.09.2016
Zakład Badań Konsumpcji
Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW
oraz
Zakład Marketingu i Analiz Rynkowych
Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW
zapraszają na
XXVI Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji
„Współczesne paradygmaty w marketingu, handlu i konsumpcji”
Warszawa, 18-20 września 2016 roku
Do pobrania:
[więcej – http://zjazd2016.sggw.pl]
W dniach 18-19 czerwca 2015 roku
Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu WNE SGGW
serdecznie zaprasza na konferencję
Szczegółowe informacje: www.mmconference.pl
Ulotka (pobierz)
Międzynarodowa Konferencja Naukowa
Challenges and Opportunities for
Academic Research Networking based on EU Funding
Data: 19 Maja, 2015
Miejsce: Wydział Nauk Ekonomicznych, SGGW w Warszawie
Organizatorzy: Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu WNE SGGW w Warszawie
Język konferencji: angielski
Międzynarodowa Konferencja Naukowa
Academic Education and Research for Entrepreneurship
Data: 18 Maja, 2015
Miejsce: Wydział Nauk Ekonomicznych, SGGW w Warszawie
Organizatorzy: Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu WNE SGGW w Warszawie
Język konferencji: angielski
WARSAW UNIVERSITY OF LIVE SCIENCES FACULTY OF ECONOMIC SCIENCESin cooperation withLATVIA UNIVERSITY OF AGRICULTURE FACULTY OF ECONOMICS AND SOCIAL DEVELOPMENT and NATIONAL RESEARCH PROGRAMME EKOSOC-LVinvites to the 1st International Scientific Conference TRENDS IN REGIONAL DEVELOPMENT IN THE EU COUNTRIES 201524 September 2015 (videoconference) Warsaw (Poland)/ Jelgava (Latvia)Program TRENDS 2015 |
Download:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.”
Projekt opracowany przez Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich
na lata 2007-2013
Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 -Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi
„Ekonomiczne i prawne mechanizmy wspierania i ochrony rolnictwa rodzinnego w Polsce i innych państwach Unii Europejskiej”
pod Patronatem honorowym Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Pana Bronisława Komorowskiego
Warszawa, 23-24 października 2014 roku
PATRONI MEDIALNI
W dniu 5 czerwca 2013 roku, Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych
i Marketingu WNE SGGW serdecznie zaprasza na konferencję:
PROGRAM KONFERENCJI
09:00 – 10:00 Rejestracja uczestników i serwis kawowy
10:00 – 10:15 Otwarcie konferencji
10:15 – 12:15 Obrady plenarne cz. 1 (Aula Kryształowa)
12:15 – 12:45 Przerwa kawowa
12:45 – 14:15 Obrady plenarne cz. 2 (Aula Kryształowa)
14:15 – 15:00 Obiad
15:00 – 17:00 Obrady cz. 3 (Aula Kryształowa) – Zachowania konsumentów
15:00 – 17:00 Obrady cz. 4 (budynek 7, sala 116) – Komunikacja marketingowa
15:00 – 17:00 Obrady cz. 5 (budynek 7, sala 101) – Marketing strategiczny
17:10 – 17:30 Podsumowanie i zakończenie Konferencji (Aula Kryształowa)
17:30 Kolacja (Aula Kryształowa)
Szczegółowy program do pobrania:
http://www.marketing-conference.com/pl/wp-content/uploads/2013/06/agenda-MM2013-oficjalna.pdf
Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu serdecznie zaprasza na konferencje organizowane w 2013 roku:
- New Trends in Finance and Marketing 2013 (polsko-słowacka)
New Trends in Finance and Marketing 2013 - International Conference on Marketing Management (MM 2013)
http://www.marketing-conference.com/pl - Nauki ekonomiczno-rolnicze w kontekście zmieniających się potrzeb gospodarki (w ramach obchodów 60-lecia Wydziału Nauk Ekonomicznych)
http://60.wne.sggw.pl/konferencja-naukowa
Konferencja naukowa z cyklu: “Marketing and Finance in Agribusiness”, organizowana przy
współpracy z Wydziałem Ekonomii i Zarządzania Słowackiego Uniwersytetu Rolniczego w Nitrze
New Trends in Finance and Marketing 2013
17-18 kwietnia 2013
Kiry k. Zakopanego
Zakres Konferencji
Sekcja Finansów
- Stabilność systemu finansowego
- Finanse samorządowe
- Ubezpieczenia społeczne
- Polityka podatkowa w okresie kryzysu
Sekcja Marketingu
- Marketing w agrobiznesie
- Marketing terytorialny
- Marketing usług
Artykuły, po otrzymaniu pozytywnych recenzji, będą opublikowane w jednym z poniższych wydawnictw:
- monografia zagraniczna – Wydawnictwo Słowackiego Uniwersytetu Rolniczego w Nitrze (5 pkt) – w j. angielskim
- ogólnopolski kwartalnik naukowy Acta Scientiarum Polonorum, seria Oeconomia (9 pkt) – w j. angielskim
- Zeszyty Naukowe SGGW Polityki Europejskie, Finanse i Marketing (9 pkt) – w j. polskim lub j. angielskim
O zakwalifikowaniu do poszczególnych Wydawnictw decyduje Komitet Programowy konferencji w porozumieniu z Przewodniczącymi Rad Naukowych ww. wydawnictw (do dn. 30.03.2013).
- 28.02.2013 – przesłanie formularza zgłoszeniowego (kiry2013.pl@gmail.com)
- 20.03.2013 – przesłanie artykułu
- 30.03.2013 – wniesienie opłaty konferencyjnej (po uzyskaniu wstępnej informacji o zakwalifikowaniu do konkretnego wydawnictwa)
- 17-18.04.2013 – konferencja
Zainteresowanym zapewniamy bezpłatny dojazd do Kir z Warszawy (wyjazd autokarem spod Auli Kryształowej SGGW w dn. 17 kwietnia ok. 6:00, powrót w to samo miejsce 18 kwietnia ok. 22:00); autokar będzie jechał przez Kraków – tu także możemy zabrać pasażerów). Uwaga: liczba miejsc w autokarze ograniczona.
Serdecznie zapraszamy
Komitet Organizacyjny
Do pobrania:
Szanowni Państwo,
Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji poświęconej współczesnemu marketingowi i zarządzaniu marketingowemu:
International Conference on Marketing Management (MM 2013)
która odbędzie się 5 czerwca 2013 roku na Wydziale Nauk Ekonomicznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Organizatorem Konferencji jest Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu.
Celem konferencji jest zintegrowanie środowiska, które zajmuje się problematyką marketingową i zainicjowanie dyskusji i badań w tym obszarze. Wymiana poglądów i wspólne prowadzenie badań powinno dotyczyć kierunku rozwoju współczesnego marketingu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na wybór rynków strategicznych, planowanie marketingowe, społeczne aspekty działań marketingowych, komunikację marketingową i kluczowe zagadnienia z zakresu zarządzania marką.
W programie konferencji przewiduje się sesję plenarną, sesje tematyczne oraz sesję posterową.
Preferowane będą wystąpienia i artykuły w języku angielskim.
Nadesłane artykuły po otrzymaniu dwóch pozytywnych recenzji zostaną opublikowane w jednym z poniższych czasopism:
• Zeszyty Naukowe SGGW Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
• ogólnopolski kwartalnik naukowy Acta Scientiarum Polonorum, seria Oeconomia
Zgodnie z punktacją przyznaną przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego 17 września 2012 r. artykuły publikowane w powyższych czasopismach otrzymują po 9 punktów.
Szczegółowe informacje dotyczące konferencji, publikacji, opłat oraz elektroniczną formę formularza zgłoszeniowego znajdą Państwo w załączonym zaproszeniu oraz na stronie internetowej http://www.marketing-conference.com/pl .
Serdecznie zapraszamy
Komitet Organizacyjny MM2013